Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze beauty & lifestyle boutique. Staat je antwoord er niet tussen? Mail ons dan op info@beautybylilo.nl

Bestellen

Is er een minimum bestelbedrag?

Nee, we hanteren geen minimum bestelbedrag.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Zodra je een bestelbevestiging in je mailbox hebt ontvangen, is je bestelling geslaagd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@beautybylilo.nl om een annulering door te geven. Wanneer jouw bestelling al verzendklaar of onderweg is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren. Je bestelling bevindt zich dan al in het leveringstraject. Zodra je bestelling is afgeleverd, kun je deze retourneren. Hoe je dat doet, lees je hier. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We verwerken je bestelling super snel, dus zodra je bestelling is geplaatst, kun je deze niet meer wijzigen. Dit geldt ook voor de bezorgmethode, het afleveradres of de betaalmethode. Je bent misschien nog wel op tijd om je bestelling te annuleren. Meer informatie hierover lees je hierboven.

Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?

Dit doen we met liefde voor je. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat het om een cadeautje gaat. We pakken je bestelling dan in voor je. Wil je jouw bestelling gelijk aan de ontvanger sturen? Vul dan bij het afleveradres het adres in van de ontvanger en gebruik je eigen e-mailadres om updates over je bestelling te ontvangen. Vergeet niet om in het opmerkingenveld aan te geven dat het om een cadeau gaat. 

Welke beveiligingsmaatregelen nemen jullie om mijn gegevens te beschermen?

Ons privacybeleid kun je hier lezen.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

We vinden het belangrijk dat je voldoende betaalmethoden hebt. Daarom bieden we de volgende mogelijkheden aan: iDeal, PayPal, Apple Pay, Google Pay, Visa, MasterCard, Maestro en Shop Pay. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Bekijk eerst de track & trace informatie van je bestelling om te kijken of daar misschien iets in staat over de levering. Het kan zijn dat je pakketje vertraagd is, bij de buren is geleverd of naar een PostNL-punt is verstuurd. Pakketje nog steeds niet gevonden? Neem dan contact met ons op via info@beautybylilo.nl en leg je situatie duidelijk uit. We zullen je zo snel mogelijk helpen om te achterhalen wat er is gebeurd met jouw bestelling. 

Verkopen jullie ook cadeaubonnen? 

Ja, we verkopen digitale cadeaubonnen die je binnen 24 uur in je mailbox ontvangt. Onze cadeaubonnen vind je hier.

Verzenden

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel bezorgen we alleen in Nederland. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen boven de € 35 betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Bij bestellingen onder de € 35 rekenen wij verschillende verzendtarieven, afhankelijk van het gewicht van je bestelling.

  • Tot 10 kg: € 6,95
  • Tot 23 kg: € 13,90

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bestel je op werkdagen voor 20.00u, dan wordt je bestelling de volgende werkdag op de post gedaan. Doorgaans wordt je bestelling dan de dag daarop thuis bezorgd. Bestel je op zaterdag of zondag voor 20.00u, dan doen we je bestelling maandag op de post. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Wij versturen al onze pakketjes met PostNL.

Kan ik mijn bestelling ook laten leveren bij een afhaalpunt?

Dat kan zeker. Tijdens het afrekenen kun je verschillende verzendmethodes kiezen. Kies voor ‘ophalen PostNL-punt’ en selecteer het gewenste afhaalpunt. Houd je trackingscode in de gaten om te zien vanaf hoe laat je jouw pakketje kunt afhalen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

We hebben geen fysieke winkel, waardoor je bestelling alleen kan worden bezorgd op een door jou gekozen adres.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

We verwerken je bestelling super snel, dus zodra je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Dit geldt ook voor de bezorgmethode of betaalmethode. Je bent misschien nog wel op tijd om je bestelling te annuleren. Meer informatie hierover lees je hierboven.

Kan ik mijn bestelling als cadeau naar iemand anders versturen?

Ja zeker. Vul bij het afleveradres het adres in van de ontvanger en gebruik je eigen e-mailadres. Vergeet niet om in het opmerkingenveld te vermelden dat het om een cadeautje gaat, zodat er geen prijsinformatie in het pakket zit.

Er ontbreekt een deel van mijn bestelling? 

Klopt je bestelling niet of ontbreekt er een deel? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door. Neem contact met ons op via info@beautybylilo.nl en vermeld duidelijk je naam, ordernummer en de items waar het om gaat. Bij een verkeerd geleverd product ontvangen we ook graag een foto van het foute product.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Als er een artikel beschadigd is, kun je contact met ons opnemen via info@beautybylilo.nl. Stuur altijd je naam, ordernummer en een foto van het beschadigde item mee, zodat we je sneller kunnen helpen. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je ontvangen product(en), kun je jouw bestelling altijd (gedeeltelijk) retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Heb je make-up artikelen besteld, zoals oogschaduw, lipgloss en lipstick? Dan kunnen deze artikelen alleen geretourneerd worden als de sluitzegel op de verpakking of het product nog intact is en het product zelf ook ongebruikt is. Dit vanwege hygiënische redenen. Wij beloven onze klanten immers altijd nieuwe en ongeschonden producten. Meer over ons retourbeleid, lees je hier.

Wat zijn de retourkosten? 

De kosten voor het terugsturen van (een deel) van je bestelling zijn voor eigen rekening. Dit zijn de kosten zoals de postdiensten deze berekenen. Zorg ervoor dat je jouw retour met trackingscode verzendt, zodat je jouw retour altijd kunt volgen. Vergeet niet om je afleverbewijsje goed te bewaren. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons laten weten dat je jouw bestelling (gedeeltelijk) wilt retourneren. Hiervoor kun je gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Je kunt ons ook mailen op info@beautybylilo.nl of het retourformulier invullen dat bij je bestelling zit. Na het doorgeven van je herroeping, dient je retour binnen 14 dagen bij ons afgeleverd te zijn. Belangrijk is dat alle items op dezelfde manier geretourneerd worden als waarop je ze hebt ontvangen. Dit betekent dat alle verpakkingen, zakjes en beschermingsmateriaal aanwezig moeten zijn bij elk product om zo beschadigingen te voorkomen. Komt een product beschadigd bij ons aan, dan kunnen we dit helaas niet verwerken. Lees altijd van tevoren ons Retourbeleid goed door.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra je retour bij ons binnen is, wordt het door ons gecontroleerd. Is je retour geaccepteerd en verwerkt, dan ontvang je hiervan een e-mail en wordt je terugbetaling in gang gezet. Dit kan tot 14 dagen duren. Stuur je jouw gehele bestelling retour? Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Mocht de retourzending niet voldoen aan onze retourvoorwaarden, dan stellen wij je hiervan per mail op de hoogte.

Kan ik ook een deel van mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk. Hoe je dat doet, lees je hier.

Wat is het retouradres?

Je kunt je product(en) retour sturen naar het volgende adres:

  • Beauty by Lilo
  • Postbus 5071
  • 5004 EB Tilburg